Mission can not be fulfilled / rocket / Scanning

SchnackenbauerSchnackenbauer Posts: 16Kickstarter Alpha Backer, Space Optimizr
Intel(R) i7-5820K CPU 3.30GHz
Windows 10 - 64 Bit
NVIDIA GeForce GTX 970

The mission "Destroy 50 Floodlights in a Single Run" can not be satisfied.

Rocket: I can hold a total of 60 missiles. If I (have no picture) in the view (ie in the spaceship) top 20, middle 20 and bottom 20 have, and the top are all, no missiles appear to me in the game. I manually switch (key 3) that he should take the other missiles from the Middle Slott.
I hope you understand what I mean!?

Suggestion Scanner: If I have already scanned a sector, should this can not scan again. This happens from time to time me. Is stupid because a scanning probe then routes.

==========================================================================================

Die Mission "Destroy 50 Floodlights in a Single Run" kann nicht erfüllt werden.

Raketen: Ich kann insgesammt 60 Raketen aufnehmen. Wenn ich (habe kein Bild) in der Ansicht (also im Raumschiff) Oben 20, mitte 20 und unten 20 habe, und die Oben alle sind, werden mir im Spiel keine Raketen angezeigt. Ich manuell umstellen (Taste 3), dass er die anderen Raketen aus dem mittleren Slott nehmen soll.
Ich hoffe, ihr versteht was ich meine!? :D

Verbesserungsvorschlag Scanner: Wenn ich einen Sektor schon gescannt habe, sollte man diesen nicht erneut scannen können. Das passiert mir ab und zu mal. Ist doof, weil dann eine Scanningprobe wege ist.

Comments

• ROCKFISH_HCKROCKFISH_HCK Posts: 562Moderator
    Thanks! We will look into that!
    Danke, wir schaun uns das mal an ;)
Sign In or Register to comment.